13 Nisan 2014 Pazar

DOĞUM ODASI HAZIRLIĞI

Yeğenimin doğumu için başladığım hazırlıklar son hısı ile devam ediyor. Daha önce yeptığım bir kaç şeyi paylaştım. Neredeyse hazırlıklar bitmek üzere. Bebeğimiz kız ama ben pembe kullanmadım. Klasik şeyleri çok sevmiyorum. Bu nedenle kız kardeşimle kırmızı ve pötikare kullanmaya karar verdik. İşte bizim ürünlerr...

Sabun Keseleri: Hastaneye gelen misafirlerimiz için..


Pötikare kumaştan diktörtgen keseler diktim ve keçeden yaptığım figürleri silikon ile üzerlerine yapıştırdım.

keselerimizin içinde de özel yaptırdığım kuzucuklu beyaz sabunlarımız var.




Lohusa Terliği ve Tacı: Bunların da keseler ile takım olmasına karar verdik. Terliğii Penti'den aldığım patiklerin üzerine yaptığım keçeleri yapıştırarak tamamladım..Tacı da aynı figürle süsledim.



Kapı Süsü: Daha önce paylaşmıştım ama üzerine farklı bir kaç figür ve yine taç ve terlikte kullandığım yıldız figürünü ekledim.



Şeker Kavanozları: Misafirlere ikram edilecek beyaz ve kırmısı bonbonlar içinn..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder